Το παραπάνω σύνθημα φώναζαν οι περίπου δύο χιλιάδες εργαζόμενοι των ΔΕΚΟ που συγκεντρώθηκαν στις 8 Οκτωβρίου με κεντρικό αίτημα να μην περάσουν οι ιδιωτικοποιήσεις της κυβέρνησης. Την ίδια μέρα τα σωματεία τους είχαν κηρύξει 24ωρη απεργία η οποία είχε και αρκετά μεγάλη συμμετοχή.
Εργαζόμενοι από την Ολυμπιακή, από τον ΟΣΕ, από το λιμάνι του Πειραιά, από τα ταχυδρομεία, από την Εθνική Ασφαλιστική, από την ΕΡΤ, από τον ΟΤΕ, από το Τραμ, συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Κλαυθμώνος και διαδήλωσαν μέχρι τη Βουλή. Ιδιαίτερα μαζικά ήταν για άλλη μια φορά τα μπλοκ της Ολυμπιακής, αλλά και τα μπλοκ των εργαζομένων στα λιμάνια, στα Ταχυδρομεία και στον ΟΣΕ. Ήταν και αυτά που έδιναν τον τόνο, έχοντας τον περισσότερο παλμό. Όλοι αποφασισμένοι να συνεχίσουν τον αγώνα τους ενάντια στο ξεπούλημα που προωθεί η κυβέρνηση της ΝΔ, δήλωναν ότι χρειάζεται οι εργαζόμενοι στις ΔΕΚΟ να αγωνιστούν από κοινού για να μην περάσουν τα σχέδια των ιδιωτικοποιήσεων, και ότι ο αγώνας δεν πρέπει να είναι μια απεργία-φωτοβολίδα αλλά πρέπει να έχει διάρκεια και βάθος χρόνου. Τόνιζαν ακόμα ότι πρέπει αυτός ο αγώνας να γίνει και αγώνας του λαού, και ότι αυτή η απεργία-διαδήλωση αποτελεί μόνο μια στιγμή του.
Η "Αριστερά!" μίλησε με εργαζόμενους στις ΔΕΚΟ που βγαίνουν στο σφυρί από την κυβέρνηση Καραμανλή.
Γιώργος Τσουκαλαδάκης, αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ένωσης Ιπτάμενων Συνοδών Φροντιστών Αεροπορικών Εταιριών (ΠΕΙΣΦΑΕ): "Είναι εθνικό κεφάλαιο η Ολυμπιακή, φοβόμαστε πολύ ότι θα χαθεί η σύνδεση με τα νησιά και την ομογένεια. Είμαστε χαμηλόμισθοι και θέλουμε να υπάρχει δημόσιο παντού στην Ελλάδα σε ευαίσθητους και νευραλγικούς τομείς".
Αρετή Μουλακάκη, εργαζόμενη στην Ολυμπιακή: "Ο κύριος Χατζηδάκης δεν έχει αφήσει περιθώρια για τίποτα. Εμείς θα είμαστε στους δρόμους. Η Ολυμπιακή δεν πρόκειται να κλείσει".
Αντώνης Πετράκος, εργαζόμενος στον ΟΣΕ: Το σχέδιο του υπουργού για τον σιδηρόδρομο έχει αρχίσει να υλοποιείται. Ήδη πέρασαν κάποιες τροπολογίες στη Βουλή, και κάποια κομμάτια έχουν περαστεί από τα ΔΣ των εταιρειών του ΟΣΕ και από τον ΟΣΕ. Στόχο έχει το ξεπούλημα των φιλέτων σε ιδιώτες. Και βέβαια να καλύψει τα ελλείμματα. Και επειδή δεν μπορεί να βρει χρήματα από αλλού, θέλει να μειώσει τις δαπάνες από τους εργαζόμενους του ΟΣΕ. Ο αγώνας πρέπει να κλιμακωθεί, όμως ο εργαζόμενος δεν αντέχει σε απεργίες, επειδή είναι σε δεινή οικονομική κατάσταση, και χρειαζόμαστε και άλλες μορφές αγώνα. Και οι μορφές αυτές είναι πολλές. Δεν αντέχει ο κόσμος άλλο".
Παναγιώτης Τερζόγλου, αναπληρωτής γ.γ. της Παναελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών (ΠΟΣ): "Αυτή την περίοδο βρισκόμαστε σε αγωνιστικές κινητοποιήσεις για δύο λόγους. Πρώτον, για την υπογραφή συλλογικής σύμβασης, γιατί στους σιδηροδρομικούς η κυβέρνηση αρνείται ακόμα και τη σύμβαση φτώχειας που υπέγραψε η ΓΣΕΕ. Και, δεύτερον, εξαιτίας της ιδιωτικοποίησης του ΟΣΕ. Μιλάμε για μία πολιτική απαξίωσης που ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια. Υπηρετήθηκε και από την προηγούμενη κυβέρνηση και υπηρετείται και από τη σημερινή. Και ουσιαστικά σήμερα έχει δύο στόχους. Ο πρώτος είναι να κάνει την τεράστια ακίνητη περιουσία του ΟΣΕ real estate μέσω της ΕΡΓΟΣΕ. Και ο δεύτερος, τα ελάχιστα φιλέτα που έχουν μείνει στον ΟΣΕ, δηλαδή ο κεντρικός άξονας και ο προαστιακός, να δοθούν σε ιδιώτες μέσω ΣΔΙΤ. Οι σιδηροδρομικοί έχουμε απορρίψει τη διάλυση του ΟΣΕ και έχουμε πάρει απόφαση με καθημερινές δράσεις να σταματάμε την εφαρμογή αυτών των αποφάσεων".
Λευτέρης Μπέκος, υπάλληλος (ταξινόμος) στα ΕΛΤΑ: "Στα ΕΛΤΑ ισχύει ό,τι και στις υπόλοιπες ΔΕΚΟ: η κλασική μέθοδος της σαλαμοποίησης. Στην περίπτωσή μας έχουν προχωρήσει στο ξεπούλημα ενός καλού φιλέτου, των ταχυμεταφορών – μία από τις πιο κερδοφόρες υπηρεσίες. Για αυτό προσπαθούν να οδηγήσουν στην απαξίωση τα δημόσια ταχυδρομεία. Έτσι δεν αντικαθίστανται όσοι συνάδελφοι συνταξιοδοτούνται και καταλήγουμε σε ενοικιαζόμενους υπαλλήλους, με συμβάσεις τεσσάρων, έξι ή οκτώ μηνών: νέοι άνθρωποι που δεν μπορούν να συμμετέχουν σε απεργίες. Εμείς προσπαθούμε να χτυπήσουμε αυτή τη πρακτική. Μάλιστα, σαν Σύλλογος Εσωτερικής Ανακατάταξης, έχουμε εκλογές στο σωματείο μας, στις 16 και 17 Οκτώβρη, σαν παράταξη που συμμετέχει για 2η συνεχόμενη φορά με το όνομα "Αγωνιστική Συνδικαλιστική Κίνηση".Τα πράγματα προφανώς δεν είναι ρόδινα, αλλά θα συνεχίσουμε να αγωνιζόμαστε γι’ αυτό που λέγεται "καλύτερο αύριο"".
Δήλωση του Κωστα ησυχου, αντιπροεδρου του ΕΚΑ
Όχι στο "διάλογο" του υπουργείου Μεταφορών
Η επικοινωνιακή πολιτική του υπουργείου Μεταφορών προσπαθεί να παρουσιάσει στην ελληνική κοινωνία το δήθεν αναπόφευκτο, με τη βούλα και των εργαζόμενων. Εμμένουμε στο αίτημα για απόσυρση της πολιτικής εξόντωσης της ΟΑ, του ΟΣΕ, των λιμανιών και των αεροδρομίων.
Ο δήθεν διάλογος δεν είναι τίποτε άλλο από το άλλοθι για να ολοκληρωθεί το έγκλημα. Επισημαίνουμε την απόπειρα να βρεθεί συνένοχος, όπως στην περίπτωση της ΟΜΕ-ΟΤΕ.